音乐杂食动物自留地。

Bug In A Web - CALLmeKAT

丹麦音乐人。

该说什么,好久不见?真的好久没推过歌啦。听到前奏不知道为什么突然想起八音盒,虽然不是八音盒。听着很醉,会陷进去的调调。这首其实有两个版本,另一个版本活泼一点,编曲风格偏流行,这个版本比较接近神游舞曲。顺手歌词。


Bug In A Web - CALLmeKAT

Now my thoughts are slow

此刻我的思绪渐渐凝滞

I don't know what to do

我不知如何是好

Like a bug in a web

就如同一只小虫困在网中

I'm trapped and so are you

我陷入网中而你也是

Oh, my feet are warm

我的双脚十分温暖

My heart has caught the flu

我的心却受到风寒

Must have picked it up between

我必须辨别

The falsehoods and the truth

何为谎言何为真相

Don't go,just stay

不要离去 留下来吧

I'll hide my rusty mind away

我会理清凌乱的思绪

You won't see it

你不会发现的

Don't go,just stay

不要离去 留下来吧

I'll hide my rusty mind away

我会理清凌乱的思绪

You won't see it

你不会发现的

As we walk in rain

当我们漫步在雨中

I dream about a car

我幻想有一辆车

We could drive away

我们可以开着它离开

Forget about the scar

忘却伤疤

Oh, I see the car

噢, 我看见了那辆车

But there's no gasoline

可车却没汽油了

I would walk a million miles

我依然要走漫漫长路

If it could change this into being just a bad dream

如果这些都能变成一场不真实的噩梦

Don't go,just stay

不要离去 留下来吧

I'll hide my rusty mind away

我会理清凌乱的思绪

You won't see it

你不会发现的

You won't

你不会发现的

Don't go,just stay

不要离去 留下来吧

I'll hide my rusty mind away

我会理清凌乱的思绪

You won't see it

你不会发现的

don't go just stay

不要离去 留下来吧

Just stay

留下来吧

Just stay

留下来吧

评论
热度(7)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER