音乐杂食动物自留地。

Creep - Echostream

英国乐队。

听着很醉,喜欢编曲。听着好像有不插电的电吉,并不是很能分辨出来,就是很醉。顺手歌词。


Creep - Echostream

When you were here before

当你在这里驻足

Couldn't look you in the eye

我无法面对你的眼睛

You're just like an angel

你看起来像个天使

Your skin makes me cry

你的肌肤如丝般滑

You float like a feather

你像是根羽毛漂浮

In a beautiful world

世界因你更加美丽

And I wish I was special

我希望我是特别的

You're so fucking special

你却这般无人替代

But I'm a creep, I'm a weirdo.

但我是个懦夫,是个怪咖

What the hell am I doing here?

我究竟在这里做什么?

I don't belong here.

我明白我并不属于这里

I don't care if it hurts

我不在乎有多痛苦

I want to have control

我只想亲身体会

I want a perfect body

我想拥有完美的躯体

I want a perfect soul

还有圣洁的灵魂

I want you to notice

我想让你注意我

When I'm not around

当我不在你身旁

You're so fucking special

你是这般无人替代

I wish I was special

我希望我跟你一样

But I'm a creep, I'm a weirdo.

但我是个懦夫,是个怪咖

What the hell am I doing here?

我究竟在这里做什么?

I don't belong here.

我明白我并不属于这里

She's running out again,

她开始逃跑

She's running out

她开始避开我

She's run run run running out...

如此刻意让我没有机会

Whatever makes you happy

无论什么使你快乐

Whatever you want

无论什么是你所需

You're so fucking special

你是这般无人替代

I wish I was special...

我希望我跟你一样

But I'm a creep, I'm a weirdo.

但我是个懦夫,是个怪咖

What the hell am I doing here?

我究竟在这里做什么?

I don't belong here.

我明白我并不属于这里

I don't belong here.

我并不在你心中

评论
热度(1)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER