音乐杂食动物自留地。

Ain't Got Far To Go - Jess Glynne

英国歌手。

其实这首我只是喜欢前奏,又想把前奏截下来单循我大概有病。嗯是在神经病俱乐部阿贾克斯轮胎挑战赛的视频里听到的,前奏真心好听啊!

然而今天小红龙输了,不造为啥就是十分非常不开心。还是顺手歌词。歌词翻译里有“筑梦踏实”严重怀疑翻译的这位朋友是不是看过某聚聚的XX文→_→


Ain't Got Far To Go - Jess Glynne

Birds fly, we turned finally free

困鸟已去,我们终于自由

Patience lost, I began to lose me

耐心已逝,我开始迷失自我

My advice would be take a breath

我的建议是最好长舒口气

Close your eyes and take a step

闭上双眼 迈出那一步

I wasn't scared, I fought this on my own

我并不畏惧,早已孤身奋斗

You pulled me down and I let you go

你使我堕落 我让你消失

I told you I would prove you wrong

我说过我会证明你是错的

And now I'm here and I'm standing strong

如今我在原地重新振作

I know

我知道

I know

我懂得

I know

我明白

That I ain't got far to go, go, go

我离成功已然不远

Cause I spent forever waiting

因为我会用尽一生等待

And it's no longer a dream

这已不仅仅是一个梦

And now I've landed on my feet

如今我筑梦踏实

And I ain't got far to go

我离成功已然不远

H-h-h-hold tight, rollercoaster, here we go

抓紧咯 我们正享受着过山车般的人生

Florida, Atlanta, I ain't playing with you

佛罗里达,亚特兰大,我说了我是认真的

Day one, I said I'd go for me

第一天,正如我所言的为了自己

One bus ticket, a lot to beat

一张车票,承载许多

I wasn't scared, I fought this on my own

我并不畏惧,早已孤身奋斗

You pulled me down and I let you go

你使我堕落 我请你消失

I told you I would prove you wrong

我说过我会证明你是错的

And now I'm here and I'm standing strong

如今我在原地重新振作

I know

我知道

I know

我懂得

I know

我明白

That I ain't got far to go

我离成功已然不远

Cause I spent forever waiting

因为我会用尽一生等待

And it's no longer a dream

这已不仅仅是一个梦

And now I've landed on my feet

如今我筑梦踏实

And I ain't got far to go

我离成功已然不远

I'm here to stay, I'm here to stay

我就守在这里 我就守在这里

Amen (amen), amen (amen)

阿门 阿门

And if I had to go back in time

如果还能到过去

I would just do it again (again), again (again)

我还是会这么做

Hey, hey hey, I ain't got far to go

因为我离成功已然不远

Said hey, hey hey, I ain't got far to go

我离成功已然不远

Oh yeah, yeah, yeah, I ain't got far to go

我离成功已然不远

I know

我知道

I know

我懂得

I know

我明白

That I ain't got far to go, go, go

我离成功已然不远

Cause I spent forever waiting

因为我会用尽一生等待

And it's no longer a dream

这已不仅仅是一个梦

And now I've landed on my feet

如今我筑梦踏实

And I ain't got far to go

我离成功已然不远

Cause I spent forever waiting

因为我会用尽一生等待

And it's no longer a dream

这已不仅仅是一个梦

And now I've landed on my feet

如今我筑梦踏实

And I ain't got far to go

我离成功已然不远

评论
热度(8)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER