音乐杂食动物自留地。

I Love You All (Credits) - Michael Fassbender

昨天说的法鲨唱的歌。

电影《弗兰克》的音乐,虽然并没有看过电影只是意外听到了歌。但看了简介有点想看看电影。顺手歌词。


I Love You All (Credits) - Michael Fassbender、Stephen Rennicks

EL madrid it's nice to see you

在EL madrid酒吧见到你们真好

It's really nice to be here

在这里真好

I love your wall

我喜欢你们的墙

stale beer fat folks cow poo sequined mountain ladies

难闻的啤酒 臃肿的人群 迷茫的烟雾 牛仔们 穿亮片的山林女人

I love your wall

我喜欢你们的墙

put your arms around me

请抱住我

fiddly digits itchy breeches

颤动的手指 发痒的裤子

I love you all

我爱你们

I love you all

我深爱你们

I love you all

我深深爱着你们

I ~~~love you all

我深深得爱着你们啊

washrooms smell they could be cleaner

洗手间太丑了 改被打扫了

stench of cigarettes and stale urea

香烟难闻的气味和小便的臭味

I love you all

我爱你们

prodigal son waits to return to where the dogs played pool

浪子想回到那个一起玩耍的地方

I love you all

我爱你们

I love you all

我爱你们

I love you all

我爱你们

I ~~~love you all

我深深得爱着你们啊

I love you all

我爱你们

I ~~~love you all

我爱你们

I love you all

我深爱你们

I love you all

我深深爱着你们

评论
热度(9)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER