音乐杂食动物自留地。

Home - Pay money To my Pain

R.I.P K

年末惯例。这么一想时间过得真不是一般的快,K去世都四年了。第一次听他们的歌只是觉得不错没关注太多,几个月后突然爱上再去搜的时候发现就在这么几个月里主唱没了。除了惶恐还有点茫然,好像总是赶不上趟。想起深夜看live的突然亢奋,再想那样的亢奋再也不会出现了,果然还是很遗憾。推这首只是想说,回家吧K。算了多说无益,顺手歌词。


Home - Pay Money To My Pain

I feel something different

我感觉到了一些不一样

I don't know what it is

我还不知是什么

Sometimes really missing in my life

已然失去了一些重要的时光

Now I know what it is

但我现在已经明了

My weakness calls out my name

我的软弱在大声呼喊我的名字

It takes me to the place

它带着我

where I used to live

回到了我曾生活过的地方

home

 

Someone talks to me nicely

旁人对我彬彬有礼

I can't trust them

可我还是无法信任对方

Sometimes you make me feel better

有时真的只有你才让我感觉到一丝心安

feeling not alone

不再那么孤独

My weakness saying to me

我的软弱轻声告诉我

let's go back home now

让我们回家吧

 

Don't make me feel so

请不要在让我

(go back home)

(挂冠归去)

Never say you know me

请不要再说你懂我了

Do you?

好吗?

 

Someone whisperers to me

有些人在我耳边低语

why not go back home

为什么不回去

Sometimes I almost agree 'yeah'

有时我真的快屈服了

But I think is not that done

但我并非那样想

My weakness slaring at me

我的软弱鞭挞着我

As my loved one my sweet place

就如那片美妙的地方一般

Where she used to sleep

一个她与我

with me

能够安然入睡的地方

I need

我或许需要

more time

更多的时间

to see

去收尽眼底

to think

去默默沉思

I need

我需要

more time

更多的时间

to see

去确认

to think of you

去想着你

think of you

去更努力的想你

 

Don't make me feel so

我已经不想体验这感觉

(go back home)

(倦鸟知还)

Never say you know me

请不要说你真的了解我

Don't make me feel so

我受够了这种感觉

(go back home)

(掷杖成龙)

You never know who I am

你或许根本不知道我是谁

I don't wanna be like you

我不想与你相似

I don't wanna be like you

我不想与你相同

I don't wanna be like you

我不想与你相仿

I don't wanna be like you

不想宛如

Who I used to be

那个曾经的我

 

 

If no one ever hears me or sees me

如果从来没有人听说过我

If no one listens to me cares about me

又或者从来没人关心过我

 

I'll sing for you

我依然会为你唱首歌

I'll sing for you

我还愿意为你唱首歌

Like I used to do

就像从前一样

 

 

 

 

I feel something different

我已经感觉到了不同

I don't know what it is

我尚且不知这是什么

Something's really missing in my life

但有些时光真的消失了

Now I know what it is

现在我已明了

My weakness calls out my name

我的软弱呼喊着我的名字

It takes me to the place

它带着我

where I used to live

到了那个我曾生活的地方

评论
热度(3)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER