音乐杂食动物自留地。

Every Day - Haruka Nakamura

11区音乐人。

好久没听他的曲子,虽然女声口音有点奇怪,但耐不住曲子好。怎么形容,清冷的温暖吧。顺手歌词。


Every Day - Huruka Nakamura

Everyday I look for inside of world

我每天都在寻找世界的内心

Every world I love but so hard

我爱每一个世界但是这很难

All I love everything go out of me

我竭力去爱我爱的一切

Everyday I look don't make the answer

我每天看着它并不需要回答

Everyday I proud for all of the earth

我每天都为整个地球感到自豪

Grorious small room so love

我爱绚丽的小屋

All I love everything go out of me.

我竭力去爱我爱的一切

Everyday I love tiny us.

我爱每天微小的我们

Touch shake stare feel you

触摸,震动,凝视着感受你

Bless cry travo reduce

祈祷,哭泣, 河流变少

Touch shake stare feel you

触摸,震动,凝视着感受你

Bless cry travo reduce

祈祷,哭泣,河流变少

Everyday I look for inside of world.

我每天都在寻找世界的内心

Every world I love but so hard.

我爱每一个世界但是这很难

All I love everything go out of me.

我竭力去爱我爱的一切

Everyday I look don't make the answer.

我每天看着它并不需要回答

Everyday I proud for all of the earth.

我每天都为整个地球感到自豪

Grorious small room so love.

我爱绚丽的小屋

All I love everything go out of me.

我竭力去爱我爱的一切

Everyday I proud tiny us.

我每天微小的我们而自豪

Everyday I look for inside of world.

我每天都在寻找世界的内心

Every world I love but so hard.

我爱每一个世界但是这很难

All I love everything go out of me.

我竭力去爱我爱的一切

Everyday I look don't make the answer.

我每天看着它并不需要回答

Every day

每一天

All the earth

整个地球

Every day

每一天

All I love

我最爱的

Every day

每一天

All the earth

整个地球

Every day

每一天

All I love

我最爱的


评论
热度(11)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER