音乐杂食动物自留地。

Day Dreams - Midi Matilda

米国乐队。

看歌词的时候突然觉得挺适合阿隆,因为那句“他不停奔跑,只是为了追上那个被寄以厚望的自己。”虽然很嫌弃染的白发但我还是爱他的。这首风格偏迷幻,我挺喜欢,开口就挺喜欢的,然后很喜欢伴奏里面的中号。昨天手滑忘了歌词=-=


Day Dreams - Midi Matilda

I simply run, simply run I don't wanna stay

我只是奔跑,单纯地只是奔跑而不想停留

Count all my dreams like I am in the summary

就像我粗略地数出我所有的梦

Rain down on your town, on your town where it can begin

雨落在你的城镇,在你的城镇,它之所以降生

Follow my dream like a dream ought to be followed yeah

是因为追随着我的梦,那个应该被追随的梦

You’re not my day dream

你不是我的白日梦

You’re not my savior

你不是我的救世主

You’re not my guardian

你不是我的守护者

You’re my get up and go

但你是我前行的动力

I've got you figured

我要你知道

Nobody else does

除我之外没有人也是如此

 

I simply run, simply run, I don't wanna stay

我只是奔跑,单纯地只是奔跑而不想停留

Found all my dreams while outside in the summer rain

在夏日烟雨之中,我找回了我所有的梦

Rain down in your town on your town where we can begin

雨落在你的城镇,在你的城镇,我们之所以能够相识

Count on my dreams like a dream ought to be followed yeah

是因为依靠着我的梦,那个应该被追寻的梦

You’re not my day dream

你不是我的白日梦

You’re not my savior

你不是我的救世主

You’re not my guardian

你不是我的守护者

You’re my get up and go

但你是我前行的动力

I've got you figured

我要你知道

Nobody else does

除我之外没有人也是如此

 

You’re not my day dream

你不是我的白日梦

You’re not my savior

你不是我的救世主

You’re not my guardian

你不是我的守护者

You’re my get up and go

但你是我前行的动力

I've got you figured

我要你知道

Nobody else does

除我之外没有人也是如此

Can I be free yet?

如今我可以自由了吗?

Can I be free yet?

如今我可以自由了吗?

Can I be free yet?

如今我可以自由了吗?

Can I be free yet?

如今我可以自由了吗?

Can I be free yet?

如今我可以自由了吗?

评论(2)
热度(4)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER