音乐杂食动物自留地。

Hand on My Head - Renée

比利时音乐人。

嗯日常失踪然后突然回归系列,想想又很久没推歌了。这首听着就是单纯的很舒服吧,刚好最近降温了,适合阴雨的天气,也适合睡前。然后我要继续失踪了。顺手歌词。


Hand on My Head - Renée

I used to think

我曾以为

That your hand will be forever on my head

你可以一直对我摸摸头

I used to think

我曾经以为

That your hand will be forever on my head

我可以一直享受你的抚摸

 

Your hands are warm

你的手掌如此温暖

They smell like jelly on my cheeks

像我脸上的脂粉般芳香

Your hands are warm

你的手掌如此温暖

They touch me to the bone

仿佛触摸到我的骨髓

I used to think

我曾以为

That your hand will be forever on my head

你可以一直对我摸摸头

I used to think

我曾经以为

That your hand will be forever on my head

我可以一直享受你的抚摸

 

From time to time

偶然一时

I'd like to turn invisible

我想变得透明

Scattered clues are over house

房里到处散落着你的痕迹

And from time to time

时不时地

I’d like to turn the invisible

我也想化作无形之灵

评论
热度(6)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER