音乐杂食动物自留地。

I See the Door - The Verve

英国乐队。

算是典型的英伦风。朋友推荐的,第一次听的时候开的功放,感觉一般,听完就扔了。后来越想越不对头,朋友和我听的风格挺接近没道理“一般”,所以戳上耳机又听了一次,这次打开的方式的对了。这个故事告诉我们耳机的重要性。顺手歌词。


I See the Door - The Verve

Light, I see the light

光,我看见了光

You're there on my floor

你站在那儿

You're there on my floor

你站在那儿

Fly, angel, fly

那是天使在,飞

You're out of sight

你在远去

You're out of sight

你将远去

She came in a dream, Lord

主啊,她光顾了我的梦境

No way to describe it,

美好得无可比拟

It was in my head

在灵魂深处

I burn but I don't scream

万千爱恋无言沸腾

No way to describe it,

这感觉真是五味杂陈

It is in my head

只是在灵魂深处蔓延

I have seen things that I can't explain

我见过许多不可解的事

Looking in through that window pane

透过窗格看看外面的世界吧

Open your eyes and let me in

睁开眸子让我一窥你的心

Don't go to think that I don't care

别再说我不在乎这一切

So...I see the door

然后,我看见了那扇门

I see the door

通向你内心的门

I see the door

无忧之门

It came in a dream, Lord

主啊,它出现在了我的梦境

No way to describe it,

美好得无可比拟

It was in my head

我常常想

What's life without a scream, lover?

无喧嚣不人生,是吗爱人

No way to describe it,

无法言说的玄妙

It was in my head

深存于我的脑海

I have seen things that I can't explain

我见过许多不可解的事

Looking through windows, feeling the same

看向窗外吧,感我所感

I have seen moments I'd like to share

我有如此多想与你分享的时刻

Scared that you don't want me there,

只怕你的世界从不让我踏涉

My lover

我的爱人

Scared that you don't want me there,

我只怕你不再爱我一刻

My lover

我的爱人……

(It's a battle, it's a battle...)

(这是心战……心战……)

评论(2)
热度(3)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER