音乐杂食动物自留地。

Only One - Monark

南非乐队。

听到前奏觉得应该会喜欢,听到副歌点了红心。最近过得有点游离,可能又进入一年总有那么几次的混乱状态,不过感觉还不算太糟,只是不够好。顺手歌词。


Only one - Monark

You can build a (fall,witch is) around your heart and
用巫术建起心墙,将一切抛诸脑后
You can dirve it all the way
你能就这样走下去不撞南墙不回头
I can build a fire burn it down and
我点燃了火看着它焚烧殆尽
You know i am here to stay
你知道我从未离去
So call on your devices
拨通你的手机
Force your (wars) around
战火纷飞 硝烟不止

But when the cold is over baby
当寒意散尽 冷战停止
I'm the only one around
一直守候于你身旁未曾离开
I ever see I've been the same cause
曾眼睁睁地看着自己与你冷战
I want you to be the only one
只因我想将你霸占
No one can do the same as you caues
没人能与我做相同之事
I want you to be the only one
因为我要成为你的唯一
I can bulid a tower into the sky and
将大楼建起高耸入云
You can take it all the way
你想尽一切办法
As long as I don't (wear) to find hard so
如果我不辞劳苦地将它寻找
We can find it another day
某天定会将它寻到
So call on your devices
拨通你的电话
Force your (wars) around
冷战,争吵 不绝于耳
But when the cold is over baby
当寒意散尽 春暖花开 亲爱的
I'm the only one around
我一直陪伴于你左右不曾离去
I ever see I've been the same cause
曾眼睁睁地看着自己与你冷战
I want you to be the only one
只因我想将你独占
No one can do the same as you caues
没人能与我做相同之事
I want you to be the only one
我要霸占你的所有成为你的全部
So call on your devices
拨通你的电话
Force your (wars) around
又是这样争吵不休
But when the cold is over baby
当寒意散尽 春暖花开 亲爱的
I'm the only one around
我一直待在你身旁
I ever see I've been the same cause
曾眼睁睁地看着自己与你冷战
I want you to be the only one
我要霸占你的所有成为你的全部
No one can do the same as you caues
没人能与我做相同之事
I want you to be the only one
因为我要成为你的唯一
I ever see I've been the same cause
曾眼睁睁地看着自己与你冷战
I want you to be the only one
因为我要成为你的唯一
No one can do the same as you caues
没人能与我做相同之事
I want you to be the only one
我要将你占有
I want you to be the only one
我要你只属于我
I want you to be the only one
我要成为你的唯一

评论
热度(6)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER