音乐杂食动物自留地。

Running Up That Hill - Track and Field

米国乐队。比较抒情的调调。

周末颓废成一条咸鱼。有时候不是很明白别人想看什么,费劲心思码的中长篇没人看,一些消遣的小短篇反倒很多人喜欢。可能区别就是快餐与否。然而不喜欢太快餐的东西,不过又有什么关系,反正我开心就好。顺手歌词。


Running Up That Hill - Track and Field

It doesn't hurt me.

那并没有对我造成伤害

You wanna feel how it feels?

你想要知道那是什么感觉吗?

You wanna know, know that it doesn't hurt me?

你想要知道,知道那并没有对我造成伤害吗?

You wanna hear about the deal I'm making?

你想要知道我正在做的交易吗?

You

You and me

我们

If I only could,

如果我可以

Make a deal with God,

如果我可以跟上帝做个交易就好了

Get him to swap our places,

让祂将我们的身份互换

Be running up that road,

在那条路上奔跑

Be running up that hill,

攀上那座山峰

Be running up that building.

站上那栋大楼

If I only could, oh.

如果我可以...

You don't want to hurt me,

你并不想要伤害我

But see how deep the bullet lies.

但你看看伤口有多深

Unaware that I'm tearing you asunder.

我也没察觉到我正在想要撕碎你那般伤害你

There is thunder in our hearts, baby.

亲爱的,在我们内心都埋藏着一道闪电

So much hate for the ones we love?

爱之深,恨之切

Tell me, we both matter, don't we?

告诉我,我们对于彼此是那么的重要不是吗

You

You and me

我们

You and me won't be unhappy.

我们将不会再郁郁寡欢

If I only could,

如果我可以

Make a deal with God,

如果我可以和上帝做个交易就好了

Get him to swap our places,

让祂将我们的身份互换

Be running up that road,

奔跑在那条路上

Be running up that hill,

攀爬上那座山峰

Be running up that building.

站上那座大楼

If I only could,

如果我可以

Make a deal with God,

如果我可以和上帝做个交易就好了

Get him to swap our places,

让祂将我们身份互换

Be running up that road,

在那条路上奔跑

Be running up that hill,

攀上那座山峰

Be running up that building.

站上那座大楼

If I only could, oh.

如果我可以这么做就好了

If I only could,

如果我可以这么做就好了

If I only could,

如果我可以这么做就好了

Make a deal with God,

和上帝做个交易

Get him to swap our places,

让祂将我们身份互换

Be running up that road,

我会在那条大路上奔跑

Be running up that hill,

攀上那座山峰

Be running up that building.

站上那栋大楼

If I only could,

如果我可以这么做就好了

Make a deal with God,

和上帝做个交易

Get him to swap our places,

让祂将我们身份互换

Be running up that road,

我会在那条路上奔跑

Be running up that hill,

我会攀上那座山峰

评论
热度(3)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER