音乐杂食动物自留地。

Catch Me If You Can - Walking On Cars

爱尔兰乐队。之前应该也推过他们的。

超喜欢那句“Heads up, show down,Come home with me.”讲个鬼故事,假期结束了。好吧其实我是挺希望收假的,虽然给自己定的码字任务并没有完成。顺手歌词。


Catch Me If You Can - Walking On Cars

Catch me if you can,

如果你能抓住我

Catch me if you can.

如果你能抓住我

I just got my head down,

可是你没有抓住我

And I'm a little bit scared tonight.

今夜我有点害怕

I need to run just far enough,

我只能尽我所能地跑

So I can smile again, smile again,

让我能重展笑颜,重展笑颜

So I can smile again.

让我能重展笑颜

Take me by the hand,

抓住我的手

Take me by the hand.

抓住我的手

But don't you get too close now,

但是现在请你不要靠太近

'cause I'm a little bit scared of life.

因为我有点害怕这世界

I need someone to try and bring,

我需要他人试图着带领

Me back to innocence, innocence,

我回到那圣洁之地

Me back to innocence.

让我回到圣洁之地

Heads up, show down,

从头,到尾

Come home with me.

和我同归于家

Heads up, show down,

从头,到尾

Come home with me.

和我同归于家

Heads up, show down,

从头,到尾

Come home with me.

和我同归于家

Heads up, show down,

从头,到尾

Come home with me.

和我同归于家

'cause I'm a little bit scared,

因为我有点害怕这世界

I'm a little bit scared tonight.

今晚我有点害怕

Catch me if you can,

如果你能抓住我

A stranger walks beside you,

强大的你站在我身后

And we're just lovers for the night.

我们只是夜晚的恋人

And when the sun comes up you wake and just

太阳升起,你醒来,只是

And leave it there, leave it there,

我们会离开这里,离开这里

Yeah we can leave it there.

是的我们将离开这

Take me by the hand,

抓住我的手

But please don't want to know me,

但请你不要深入了解我

'cause I'm a little bit scared of life.

因为我有点害怕这世界

And from the bull is all you need

从一开始就是你所需要的

To know, so play pretend, play pretend,

要知道,玩伪装,玩伪装

Oh won't you play pretend?

哦你还要伪装吗?

Heads up, show down,

从头,到尾

Come home with me.

和我同归于家

Heads up, show down,

从头,到尾

Come home with me.

和我同归于家

Heads up, show down,

从头,到尾

Come home with me.

和我同归于家

Heads up, show down,

从头,到尾

Come home with me.

和我同归于家

Catch me if you can,

如果你能抓住我

Catch me if you can.

如果你能抓住我

Catch me if you can,

如果你能抓住我

Catch me if you can.

如果你能抓住我

Heads up, show down,

从头,到尾

Come home with me.

和我同归于家

Heads up, show down,

从头,到尾

Come home with me.

和我同归于家

Heads up, show down,

从头,到尾

Come home with me.

和我同归于家

Heads up, show down,

从头,到尾

Come home with me.

和我同归于家

Catch me if you can,

如果你能抓住我

Catch me if you can.

如果你能抓住我

Catch me if you can,

如果你能抓住我

Catch me if you can.

如果你能抓住我

I' a little bit scared,

我只是有点害怕

I'm a little bit scared tonight.

害怕这个夜晚

评论
热度(3)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER