音乐杂食动物自留地。

Father (Cinematic Project) - Tooji

挪威音乐人。歌手的出柜曲。

小八八给宝宝推荐这首的MV,看完只想说禁欲系神父杀死我。编曲有管风琴和唱诗班,弥撒即视感。宗教神圣和禁忌的反差简直了,尺度略大,吼性感。有兴趣请走视频 The Father Project - Tooji。顺手歌词。


Father - Tooji

Your head is so deep in the box

你一头扎进欲海

That you cannot rise up from it

沉湎太深无法自拔

The world is getting cold

整个世界变得冰冷

You got so numb while you played with it

当你纵欢游戏时,你开始变得麻木

Forgot your heart on the road

忘了你那忙于跋涉的心

How are you filling up the empty seats?

你要如何填满那些空无之座?

Your hands are getting cold

你的手变得冰冷

While you're looking for another treat

但你还在寻觅另一场好戏

A glimpse of heat

一瞥那体温的热度

And I'll be running from you

我将从你身边逃离

Father if you could just hear me

神父啊,若你能听见我说话

I'm tired of running,

我已疲于奔走

I'm tired of running

我已疲于奔走

And I'll be running from you

我将从你身边逃离

Father if you could just hear me

神父啊,若你能听见我说话

I'm tired of running,

我已疲于奔走

I'm tired of running

我已疲于奔走

Father, father,

神父啊,神父

Father, father,

神父啊,神父

Father, father,

神父啊,神父

Father, father,

神父啊,神父

You're so obsessed with your high

高潮迭起,你迷恋不已

Cloud nine didn't make an ease

极乐天堂并不就是解脱无忧

And I can see your road

我看到你的前路

Lights out by the end of it

尽头之处光芒消隐

I feel so bad for you now

现在,我为你感到悲伤

While you're cleaning up your wounds to heal

而你则在清洁创口,自我疗伤

Tell me, what's the point?

告诉我,这意义何在?

When you're looking for that other need to make it bleed

既然它注定要为你的欲望而流血

And I'll be,

我将会

Running from you

从你身边逃离

Father if you could just hear me

神父啊,若你能听见我说话

I'm tired of running,

我已疲于奔走

I'm tired of running from you.

我已疲于躲避你的身影

Father, father,

神父啊,神父

Father, father,

神父啊,神父

Father, father,

神父啊,神父

Father, father,

神父啊,神父

May all beings everywhere plagued

愿世上受尽折磨之处

With suffering of body and mind

身心遭到摧残之民

Quickly be freed from their illness

早日脱离苦痛

May those frightened cease to be afraid

愿被恫胁者不再惧怕

And may those bound be free

愿受禁锢者获得自由

May the powerless find power

愿弱者获得力量

And may people think of each other.

愿世人相互体谅睦爱

评论(2)
热度(7)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER