音乐杂食动物自留地。

Stronger Than You -

看专辑信息是游戏《传说之下》OST,其他资料没有看到。

这首怎么说,刚听觉得是比较喜欢但算不上特别喜欢。然而几遍之后出不来了,现在迷之单循中,而且迷之泪目。顺手歌词。


Stronger Than You - Chara Parody

I didn't think that

我没想到

you'd stand here

你会站在这里

let me tell you

让我告诉你

it was easy making all your friends disappear

做掉你所有的朋友是多么轻而易举

you think you've won?

你以为你赢了?

now hold still

现在站着受死吧

this will hurt a skele-ton

我会让你痛至骨髓。

I'm a saint,don't ask me how

我是圣人,别问为什么

hey Sans I guess

嘿,Sans我猜

you're sans a brother now

你现在已经没有兄弟了

so let's go

所以来吧

just me and you

只有你和我

I wonder if you always knew?

我想你是不是早就明白了?

go ahead and try to stop me if you're able

来吧做得到的话 试着来阻止我啊

can't you see that my determination's stable?

你没有发现我已经下定决心了吗?

never knew resetting worlds could be fulfilling

没想到重置后的世界是那么令人愉快

once you spare me I'll just keep on killing

如果你饶恕我 我就会继续我的屠杀

everybody thinks that I'll come save'em

所有人都以为我是来拯救他们

even though this path is what I'm cravin'

而这正是我所期望的

this story has an ending after this fight

这场战斗结束后故事将迎来结局

you'll be burning in hell through the night

今夜你将在炼狱里被燃烧殆尽

I'm not afraid

我对爱无所畏惧

o-o-o-o-of

l-o-v-e

l-o-v-e

(love=level of violence)

(love=暴力指数)

l-o-v-e

l-o-v-e

l-o-v-e

this is where we are

这里是我们的所在之地

this is how it ends

这里是我们的完结之地

I don't know why you think that there's a change we could be friends

我不知道为什么你会觉得 我们还有机会成为朋友

but somewhere deep inside me

但在我内心深处

I'm screaming out your name

我一直在呼喊你的名字

I've given up myself

我放弃所有

I know we'll never be the same

我知道我们永远没有共同点

go ahead and try to stop me if you're able

来吧做得到的话 试着来阻止我啊

you know that me determination's stable

你知道我已经下定决心了

all the promises you kept are slowly dying

你所立下的承诺逐渐化为乌有

I guess you must be so sick of trying

我猜你一定很讨厌尝试

I wanna be the one to paint it black

我要成为抹黑那一切的凶手

you sins are done crawling all over my back

你的罪恶爬上了我的脊骨

there's no one to save

没有人会得救

this will be your grave

这将会是你的坟墓

despite all the chances that you gave

尽管你都给了机会

I'm not afraid

我对爱无所畏惧

o-o-o-o-of

l-o-v-e

l-o-v-e

And I'll do it again.

我会再做一遍

l-o-v-e

l-o-v-e

l-o-v-e

And I'll do it again.

我会再做一遍

l-o-v-e

l-o-v-e

l-o-v-e

And I'll do it again.

然后我一定会把那再做一遍

评论
热度(4)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER