音乐杂食动物自留地。

Baby Blue - Kevin Oh

韩国音乐人。所谓温暖得想哭大概就是说这种。

在老师直播间听到这首第一反应就是戳开软件听歌识曲,连带着有点想去看这部剧,看了简介感觉还可以。然后今天突然收到私信说,这账号变音乐达人了????(尼克杨问号脸)好吧你开心就好。顺手歌词。


Baby Blue - Kevin Oh

In my dreams underneath the stars

星空之下我的梦里

are letters in my heart

我心中那些字句

saying maybe it's true

告诉我也许这是真的呢

that baby you will turn to baby blue

亲爱的,你会变成淡蓝色的星辰

falling just like oooh

哦,缓缓坠落

Take it slow feel it in our bones

放缓节奏,感受我们深藏在骨子里的欢畅

and by the end we'll know

到最后我们会知道

that we were never dreaming

我们一直都不是在做梦

In good time

美好时光里

the white inside our eyes

你目光里炙热的白色

will turn to baby blue

会变成淡蓝色的星辰

La La La La La La

啦啦啦啦啦啦

La La La La La

啦啦啦啦啦

La La La La La La

啦啦啦啦啦啦

La La La La La

啦啦啦啦啦

With nothing more to say

无需再多言语

These words will never change

这些誓言不会改变

For you for you I will stay

为了你我会一直在这里

Can't you see

你看见了吗

You're the one who sees

只有你知道

me for who I am

我究竟是怎样的人

Will you be the answer

你是我的应许

All this time trying to make you mine

我一定要和你在一起啊

falling just like oooh

哦,缓缓坠落

La La La La La La

啦啦啦啦啦啦

La La La La La

啦啦啦啦啦

La La La La La La

啦啦啦啦啦

La La La La La

啦啦啦啦啦

With nothing more to say

无需再多言语

These words will never change

这些誓言不会改变

For you for you I will stay

为了你我会一直在这里

La La La La La La

啦啦啦啦啦啦

La La La La La

啦啦啦啦啦

La La La La La La

啦啦啦啦啦啦

La La La La La

啦啦啦啦啦

With nothing more to say

无需再多言语

These words will never change

这些誓言不会改变

For you for you I will stay

为了你我会一直在这里

La La La La La La

啦啦啦啦啦啦

La La La La La

啦啦啦啦啦

La La La La La La

啦啦啦啦啦啦

La La La La La

啦啦啦啦啦

Feeling all at ease

你同我在一起时

now that you're with me

我感到一切都是那样安逸

With you with you I will stay

我会一直在你身旁,一直一直

评论
热度(10)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER