音乐杂食动物自留地。

Son - Warpaint

米国乐队。

然后虾米又开始给我推半死不活的调调了【不。今天的我仿佛有些毒,看谁谁平,现在我就祈祷别被反超吧。还有破厂的中卫啥时候来……顺手歌词。


Son - Warpaint

Hundred times I write

我书写了千遍

followed around again to when

在原地无数次旋转

needed once running out the spaces of mind

还是需要暂时跳脱我的思维空间

Standing in the garden,

在花园站立

guard my number from the one who says go

不对那些驱逐我的人示弱

Standing in the garden,

在花园站立

guard my number from the one who says go

不对那些驱逐我的人示弱

Leave the son alone

让他静一静吧

You can care, you can stand reasons to go onON

你可以关心,你可以有你继续生活的理由

Can't hear anyone tell you what you like!

但是不要让别人主宰你的世界

You can rest in finding that your are over

你可以在你已得知的真相中安歇

You can see the reason why your story is not over

但是你却能清楚地看见你的未来并没有结束

LEAVE THE SON ALONE

让他静一静吧

moonlight way, way back home

月光照在回家的路上

I'm nothing I'm not the

我什么也不是

one who still, still awaits alone

我不是那个孤单站在原地等候的人

Leave the son alone

让他静一静吧

moonlight way, way back home

月光照在回家的路上

I'm nothing I'm not the

我什么也不是

one who still, still awaits alone

我不是那个孤单站在原地等候的人

评论
热度(6)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER