音乐杂食动物自留地。

Put Me Down - Aquilo

英国乐队。总觉得听过他们的歌但想不起来。

是我喜欢的骚骚的【不】声线。虽然感觉迷幻大多都是这个风格的声线。顺便马一下20160811,这天太神奇,一天经历的巧合比一年加起来还多,应该是有生之年最戏剧性的一天。顺手歌词。


Put Me Down - Aquilo

These eyes,they have seen it all

这双眼睛 曾见过 人间百态

But I'm still getting lost

但它的主人 仍旧迷失尘世中

Fools,I have met them all

我也见过许多傻瓜

In a life I've led before

在过去的日子里

I'm not looking through this broken glass

我并不是透过这碎裂的玻璃

Afraid of how I'll change

害怕着自己的变化

And I can't keep myself the same

毕竟 我总不能 一直 一成不变

When I'm falling to my kness

当我跌倒扑地

I'm not gonna let this put me down

我也不会就此屈膝

I don't even know if I'm gonna stay

可我 却不知道 该走 还是该留

I'm not gonna let this put me down

我也不会就此屈膝

I don't even know if I'm gonna stay

我甚至不知道我要不要留

How don't understand

还是这么不谙世事

When it's me that's in control

当我被牢牢控住

Too many times I've tried

我已尝试了太多次

To keep myself on hold

好让自己不被改变

I'm not looking through this broken glass

我并不是透过这碎裂的玻璃

Afraid of how I'll change

害怕着自己的变化

And I can't keep myself the same

毕竟 我总不能 一直 一成不变

When I'm falling to my kness

当我跌倒扑地

I'm not gonna let this put me down

我也不会就此屈膝

I don't even know if I'm gonna stay

可我 却不知道 该走 还是该留

I don't even know

无解

I don't even know

无解

I don't even know

无解

I don't even know

无解

评论
热度(9)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER