音乐杂食动物自留地。

Follow the Way - Peter Katz

加拿大音乐人。

好久没听这种风格,偶尔听听还挺舒坦。今天本来想去嘲讽朋友四级又没过,然后被告知年初过了日语N1→_→还是一个接近满分的成绩,想手动再见。顺手歌词。


Follow the Way - Peter Katz

Through the lies of the world

在充满谎言的世界里

You're my honest girl I know

唯有你的真诚可贵

I will follow the way to you

我要活成你的样子

Follow the way down to loving you

内心诉说着我爱你

Follow the way down and soon

就这样顺从自己的心意

After I'll lay down there next to you

总有一天我会成为你的依靠

I'll follow the way, I'll follow the way

坦诚待己,真诚待你

Follow the way down to loving you

内心诉说着我爱你

Follow the way down and soon

就这样顺从自己的心意

After I'll lay down there next to you

总有一天我会成为你的依靠

Follow the way, follow the way

坦诚待己,真诚待你

There I will stay

终将伴你左右

I'll follow the way

就这样学着你的模样,勇敢地生活下去

评论
热度(3)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER