音乐杂食动物自留地。

I'm Good - The Mowgli's

米国乐队。

只是各种意义上挺喜欢,开头加收藏系列。以为终于“清闲”下来,结果事情一堆一堆的,七月前20天过于忙碌,结果堆了一堆事情,内心有点小崩溃【。顺手歌词。

I'm Good - The Mowgli's

I'm good

我还好

I'm good, I'm good, I'm good

一切安好 凑合将就 马马虎虎

Living life just like I should

只求能过的舒舒服服

Wouldn't change it if I could

安分守己 不求变故

I'm good, I'm good, I'm good

我还好 都挺好 一切都好

Trying to figure out who I am

一直寻找那个真正的自己

Or who I'm supposed to be

探求着存在的意义

Feel good about where I stand

周围一切都还凑合

So I can make the most of me

大致活的还像自己

I'm

Coming back down from space

降落现实 舍梦弃妄

A million miles away

以前的梦太远太贵

There's a lot of love in this place

这里也还有许多爱与关怀

(Oh) And I'm just trying to say

我只想对自己后说

I'm good

我还好

I'm good, I'm good, I'm good

一切安好 凑合将就 马马虎虎

Living life just like I should

只求能过的舒舒服服

Wouldn't change it if I could

安分守己 不求变故

I'm good, I'm good, I'm good

我还好 都挺好 一切都好

I'm good, I'm good, I'm good

还不够 差得远 我不服

Living life just like I should

卑微的向生活屈服

Wouldn't change it if I could

不愿放弃手中的全部

I'm good, I'm good, I'm good

麻木的唱着快乐幸福

It's been a long time living this way

多少年了 我都过得畏首畏尾

Worrying what people say

总担心人言可畏

Feeling like I won't fit in

总难以融入人群

But I won't give up

可我不能放弃

no I won't give in

不会投降

We're looking for something more

我们到处寻找 追求更多

What you're really looking for

走遍千山万水 找不到的

It's been with you since you were born

其实一直都在你心中

Since you were born

一直都在

I'm good

我好吗

I'm good, I'm good, I'm good

还不够 差得远 我不服

Living life just like I should

卑微的向生活屈服

Wouldn't change it if I could

不愿放弃手中的全部

I'm good, I'm good, I'm good

麻木的唱着快乐幸福

I'm good, I'm good, I'm good

身无长物 踏歌顿足

Living life just like I should

我选择的一切 自给自足

Wouldn't change it if I could

心已满足 何来变故

I'm good, I'm good, I'm good

我很好 原来自己始终很幸福

You only live once

人生苦短

I'm good with myself

做自己真好

I'm there for my friends

还有朋友相伴

Til the very end

知道过尽千帆

You only live once

人生实在苦短

I'm good with myself

做自己真的挺好

I'm there for my friends

身边还有朋友相伴

Til the very end

知道阅尽千帆

I wanna see another love revolution

总想再见一场爱的波澜

Find a way to be a better person

总想努力学习更好的别人

If we come together like we should

可其实只要坚持做好自己

We could all be good

幸福一直在你心中

 

I'm good

我还好

I'm good, I'm good, I'm good

一切安好 凑合将就 马马虎虎

Living life just like I should

只求能过的舒舒服服

Wouldn't change it if I could

安分守己 不求变故

I'm good, I'm good, I'm good

我还好 都挺好 一切都好

I'm good, I'm good, I'm good

身无长物 踏歌顿足

Living life just like I should

我选择的一切 自给自足

Wouldn't change it if I could

心已满足 何来变故

I'm good, I'm good, I'm good

我很好 原来自己始终很幸福

I'm good, I'm good, I'm good

身无长物 踏歌顿足

Living life just like I should

我选择的一切 自给自足

Wouldn't change it if I could

心已满足 何来变故

I'm good, I'm good, I'm good

我不服 不向命运认输


评论(2)
热度(8)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER