音乐杂食动物自留地。

Chariot - Gavin Degraw

米国音乐人。

我回来了!可喜欢这首前奏!又失踪十天还没unfo的都是真爱。七月前十天在精神焦虑失眠中度过,七月中间十天累得每天都想倒头就睡,七月剩下的时间要睡到自然醒谁拦我都不好使,然后要好好码字【。顺手歌词。


Chariot - Gavin DeGraw

Staring at a maple leaf

盯着枫叶

Leaning on the mother tree

靠在母亲树

I said to myself we all lost touch

我对自己说我们已经后会无期

Your favorite fruit is chocolate covered cherries

你最喜欢的水果是巧克力樱桃

And seedless watermelon oh…

和无籽西瓜哦…

Nothing from the ground is good enough

从来都不够完美

Body rise

迷茫无所适从

It puts over me

它束缚着我

Oh chariot your golden waves

哦,chariot你金色的发浪

are walking down upon this face

爆表的颜值

Oh chariot I'm singing out loud

哦,chariot我大声唱歌

To guide me

指引着我

Give me your:

给我你的一切

Strength

坚如磐石

Remember seeking moons rebirth

记得寻找日月星辰重生

Rains made mirrors of the earth

被雨水洗刷如同镜面的地面

The sun was just yellow energy

太阳是黄色的能量

There is a living promise land

世上仅有的终身契约

Even over fields of sand

即使一路坎坷

Seasons fill my mind and cover me…

季节充实着我的心,我…

Bringing back

一切如初

more than a memory

踹开记忆的大门

Oh chariot your golden waves

哦,chariot你金色的发浪

are walking down upon this face

完美无瑕的脸庞

Oh chariot I'm singing out loud

哦,chariot我大声唱歌

to guide me

指引着我

Give me your strength…

给我你的力量…

You'll be my vacation away from this place

我想和你去天涯海角共渡蜜月

you know what I want

你知道我想要的

Holding that cup,

握紧杯具

It's pouring over the sides…

忘我地互相拥抱

Make me wanna spread my arms and fly

我想要用翅膀守护着你翱翔天际

Oh chariot your golden waves

哦, chariot 你金色的发浪

are walking down upon this face

完美无瑕的脸庞

Oh chariot I'm singing out loud

哦 chariot 我大声唱歌

To guide me

指引着我

Give me your strength

给我你的力量

Give me your strength (chariot)

给我你的力量(chariot)

Give me your strength (chariot)

给我你的力量(chariot)

Give me your strength (chariot)

给我你的力量(chariot)

Give me your strength (chariot)

给我你的力量(chariot)

Give me your strength:

给我你的力量

Give it to me (chariot)

把它给我(chariot)

Give me your strength:

给我你的

Give it to me (chariot)

把它给我(chariot)

Give me your strength:

给我你的

Give it to me (chariot)

把它给我(chariot)

Give me your strength

给我你的力量

Oh chariot

哦 chariot

评论
热度(4)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER