音乐杂食动物自留地。

Dreamer - Adna

挺上脑的,至少对我来说很上脑。顺手歌词。


Dreamer - Adna

Oh would you pace,
你愿意在你走路的时候
Your long keys
调整你的步伐吗
As you're playing them for me
当你从我身边经过的时候

And would your cheeks turn red
你的脸颊会变红吗
As your voice is shouting down
在你大声呼喊的时候
Not going to laugh it in your face
我没有想取笑你的脸庞
Don’t want to be cruel
没有想过要这么残忍
But inside my soul
但在我的内心深处
I’m smiling warm cause
我正温暖的向你微笑因为
You're the prettiest to me
你是我的珍宝
The prettiest to me, me, me, me
对我来说 你是那最宝贵的

I’ll be painting black and white
我将用白纸黑笔作画
That’s how you see our lives
来让你看见我们的生活
And the reality I hate
事实上我很讨厌
Leaving us no fate
上天没有给我们这样的命运
I have complied with your thoughts
我完全在按照你的想法生活
Because you’re all I see
因为你就是我视线里的所有
You’re all I feel and all I dream
你是我所有的感受和我所有的梦

I’m a dreamer and you’re my dream
我是一个梦想家 你就我的梦
You’re the best might I'd ever seen
你是我最美妙的梦境
Behind ribs and taking part
住进我肋骨之下的内心深处
That's why you'll be
所以你会一直
With me, me, me
和我在一起

Oh you'll get lost in your words
oh你会迷失在你的话语中
When you don’t know you're being heard
当你不知道我在聆听你的时候
And sometimes you'll bring me along, Oh
有的时候你会带着我一起
You'll bring me along and then there’s no words
你带着我一起
I cannot speak
仿佛我们无话不谈
We’re flying bound with thee
我们正与亲爱的“你”高飞
With what I've been longing for the most
伴随着我长久以来的渴望

I’m a dreamer and you’re my dream
我是一个梦想家 你就是我的梦
You’re the best might I'd ever seen
你就是我最美妙的梦境
Behind ribs and taking part
你住进了我肋骨之下的内心
That’s why you'll be
这就是你

I’m a dreamer and you’re my dream
我是一个梦想家 你就是我的梦
You’re the best might I'd ever seen
你就是我最美妙的梦境
Behind ribs and taking part
你住进了我肋骨之下的内心
That’s were you'll be
这就是你
Me, me, me, me, me, me, me
和我在一起的你

I’m a dreamer and you’re my dream
我是一个梦想家 你就是我的梦
You’re the best might I'd ever seen
你就是我最美妙的梦境
Behind ribs and taking part
你住进了我肋骨之下的内心
That’s why you'll be
这就是你


评论
热度(3)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER