音乐杂食动物自留地。

Nobodies Truth - Pompeya

俄罗斯乐队。

最近单循的老年迪斯科,总算拯救了长期的歌荒。然而它其实很早之前就在收藏里面了,毫无印象,可能是失忆了。顺手歌词。


Nobodies Truth - Pompeys

Dust all over
灰尘遍布
Nobody's truth
无人为真理
Do it cause you know what to do
你知道该如何做么
It's gonna be times that cut like razors
这将像剃刀般锋利削减
Waiting here to know it's true
在这等待将知晓这真相
Know that it's what you do with my heart
我的心知道你做的一切

Take it back
我收回说过的话
Know what you do with my heart
我的心知道你在做什么
Break my back
我艰辛的工作着
Tell me when it's over
等它结束时记得告诉我
Do it cause you know is true
你肯定知道这是真的
Do it what you do what you do
做你正在做的事
Fault all over
彻底的错
Do it 'cause its just what you do
做吧 正如你所做的
Nobody's truth
无人为真理
Lust all over
无限的欲望
Do it cause i do it to you
做吧 因为我也曾如此对你
It's gonna be times that fly like feathers
它将像羽毛般飞舞
Tell me that's a deja vu
告诉我 这是一个似曾相识的感觉
Know that it's what you do with my heart
我的心知道你做的一切
Take it back
我收回说过的话
Tell me what you do with my heart
我的心知道你在做什么
Break my back
我艰辛的工作着
Tell me when it's over
等它结束时记得告诉我
Do what you know is true
知你所知的
Do it what you what you do
做你所做的
Fault all over
彻底的错
Do it 'cause that's what you do
做吧 因为你正做着
Nobody's truth
无人为真理
Do it what you what you do
做你所做的
Fault all over
彻底的错
You don't know if i would do
你不知我会做的事
Nobody's truth
因为 无人为真理

评论
热度(1)
©Poldis xxx
Powered by LOFTER